با توجه به محوریت اصلی صنفی مبنی بر رضایت خاطر مشتریان سرویس تست خود را جهت کالاهای قابل ارسال و فیزیکی در نظر گرفته است. بدین صورت که پس از ارسال مرسوله و زمان ثبت شده توسط کارگزار حمل و نقل تا ۷ روز کاربر مهلت تست داشته و در صورت داشتن هرگونه عیب و نقص فنی در دستگاه شامل گارانتی تعویض بدون قید و شرط می باشد.
لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان فنی صنفی کنترل و بررسی میشود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق میشود.
مواردی که در آن دستگاه شامل گارانتی و مهلت تست نمی گردد عبارتند از باز شدن دستگاه بدون نظر صنفی، ضربه، اتصال ولتاژ نامناسب برق، سوخته شدن برخی از قطعات در اثر برخورد با آب و اشکال های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود. قطعات و خدمات مصرفی همانند انواع آنتن، باطری و خدمات پیامک شامل گارانتی نمی باشد.
آسیبهای فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمیشود و جهت اطلاع بیشتر شرایط مربوط به خسارت در هنگام حمل و نقل را مطالعه فرمایید.
جهت استفاده از سرویس تعویض ۷ روزه ، دقت فرمایید که کالا به خوبی بسته بندی شود، لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن مرجوع گرد.
در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط صنفی دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.
در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در صنفی به اتمام برسد، و صنفی امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، میتواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسانهای قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمیگردد.